niedziela, 20 września 2015

REFUGEES

Cześć i czołem!
W dzisiejszym poście chciałabym poruszyć temat aktualny na całym świecie- UCHODŹCY.
Zacznijmy od tego kim oni w ogóle są...
Są to głównie Syryjczycy, którzy uciekają z kraju przed trwającą tam wojną. A dlaczego? Bo boją się śmierci? Przecież i tak każdego z Nas to dopadnie, nie oszukujmy się.
Większość tych uchodźców to przecież młodzi mężczyźni, którzy powinni zostać w kraju i walczyć z tymi ziomkami co ich atakują, a nie wyjeżdżają sobie na wakacje zostawiając tam swoich rodziców, żony i dzieci.
Prawda jest taka, że 90% z nich chodzi w markowych butach z iPhonami w dłoni. Gdyby walczyli z taką zaciętością jak przedostawali się przez granice do Europy to państwa islamskiego już dawno by nie było.
W sumie ciekawe ilu terrorystów przedostało się do Europy podając się za zwykłych biednych uchodźców uciekających przed biedą i wojną. Nie oszukujmy się kilkadziesiąt na pewno ;)
Nie chodzi o to, że jestem nietolerancyjna tylko uważam, że każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie. Na dole każdy z Was może napisać co sądzi na ten temat.
W końcu żyjemy w wolnym kraju...

10 komentarzy:

  1. ja się trochę boję jeśli chodzi o uchodźców. to może być tylko przykrywka, by zacząć wojnę o wiarę..
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze nie wiem jak to będzie, ale niech wracają skąd przyszli -,-

    http://murky-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! strasznie mi sie tu spodobało. bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny.
    prześliczne zdjęcia :)
    Na pewno muszę wpadać tu częściej :) pozdrawiam :*
    zapraszam na mojego bloga angelica-gurgul.blogspot.com
    co powiesz na wspolną obserwacje? ja już obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zgadzam się z tobą. W czasie wojny miliony polaków uciekało do innych krajów szukając pomocy. I tak samo można było powiedzieć że czemu nie zostali i nie walczyli. Życie jest jedno i każdy ma prawo żyć jak najdłużej i o to życie walczyć.

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hym nie zgadzam się z tobą w 100 % Uciekają gdyż boją się wojny, A z tymi iphonami itd. To nie masz racji .
    MELA BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno dwójka z nich mnie zaczepiła i pytali się czy tu mieszkam. To nie było fajne :/.

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku śliczna z Ciebie dziewczyna. :) Ciekawa jestem jak długo prowadzisz bloga?
    Byłoby mi również super miło jeśli odwiedziłabyś mojego bloga. Dopiero zaczynam, a każde wyświetlenie to dla mnie bardzo dużo. Posty dodaję codziennie :) Za obserwację odwdzięczam się tym samym. Z góry dziękuje :*

    dariasobczuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. my też byśmy uciekali przed wojną

    OdpowiedzUsuń
  9. Madry post! <3 xxx

    Zapraszam na mojego bloga! Kazdy komentarz i nowa osoba na blogu wywoluje u mnie usmiech <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń