niedziela, 20 września 2015

START!

Hejka!
Na samym początku chciałabym wspomnieć, że przyjmę każdą uzasadnioną krytykę.
Jeśli mój blog Cię nie interesuje to po prostu na niego nie wchodź, bo po co masz stracić bezsensu czas. Proste? PROSTE.
Blog będzie dotyczył wszystkiego od moich zainteresowań/pasji, szkoły aż po DIY. Nie wiem z jaką częstotliwością będę publikować posty, ponieważ mam szkołę i treningi dwa razy dziennie 5 razy w tygodniu :)
Postaram się, aby każdy post był zupełnie inny i oczywiście żeby chociaż jakiejś części z Was się spodobał.
MIŁEGO WEEKENDU!

38 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia ja też niedawno zaczęłam :)

    dziewczyna-z-telefonem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia ja też niedawno zaczęłam :)

    dziewczyna-z-telefonem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia, również zaczynam się oswajać z blogosferą :)

    zuzannnab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia! :)

    nataliaa-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu :)
    Śliczne zdjecie :))
    Klikniesz w linki? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo :))
    Jasne nie ma sprawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostanę na dłużej ;-) Zapowiada się ciekawie!
    http://wnadzieinalepszedni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :*
    Pytałaś o wspólną obserwację, zacznij, a zrobię to samo :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ oczywiście , że to jest proste !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia <3

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie zapowiada się bardzo interesująco :)
    na sam początek życzę dużo weny i jak najwięcej
    czytelników :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozumiem Cię, bo sama nie mogę znaleźć czasu na to wszystko!
    Jestem z Tobą i czekam na kolejne posty.

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej czekam na DIY :D
    powodzenia!
    klikniesz?
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo czekam na te diy :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Życze powodzenia kochana! ♥ I oczywiście weny:*
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI♥ Proszę o kliki! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia, blogowanie na pewno przypadnie ci do gustu! Obserwuję :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post ,oby tak dalej :D
    Obserwacja za obserwacje? :D Daj znać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się naprawdę ciekawie :) Czekam na kolejny post i już nie mogę się doczekać! :3
    Pozdrawiam i zapraszam : http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia!
    Jesli masz czas poklikaj proszę w linki u mnie;)
    +Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzeniu w blogowaniu! :)

    nataliaa-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy post, podobnie, jak te niżej. ;) Nadrabiam zaległości w czytaniu. ;) Masz naprawdę ciekawe pomysły na posty!
    Pozdrawiam♥
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń